فرماندار شهرستان خاتم مشاركت حداكثري مردم درانتخابات از اولويت اصلي مسئولان است


فرماندار شهرستان خاتم مشاركت حداكثري مردم درانتخابا ت از اولويت اصلي مسئولان است و بايد شرايط را براي برگزاري انتخابات پرشور با حضور ومشاركت حداكثري مردم فراهم كرد.

به گزارش خبرنگاریزدفردا از خاتم" محمد علي شاه حسيني فرماندار" در جلسه گفتمان انتخابات و ساماندهي شئونات فرهنگي شهرستان كه با حضور كليه ائمه جماعت شهرستان در سالن اجتماعات اداره تبليغات اسلامي خاتم برگزار شد افزود : حضور حداكثری ، رعايت امانت داري ، اجراي عدالت از جمله نكات مهمی است كه تمامی مسوولان در انتخابات بايد در سرلوحه كار خود قرار دهند و به عنوان یك تكلیف شرعی و قانونی به آن نگاه كنند.

وی با بیان اینكه دشمنان با فضا سازی ، سیاه نمایی و ایجاد شایعات وتفرقه انداختن بين اقوام و گروهها بدنبال ضربه زدن به كشور هستند، اظهار داشت : تمامی مسوولان باید با هوشیاری و بصیرت كامل توطئه های دشمنان خنثی كنند .

مسوولان برگزاری انتخابات باید با احساس مسوولیت ، تعهد و با تمام توان خود زمینه لازم را برای مشاركت و حضور حداكثری مردم در انتخابات فراهم كنند.

فرماندار خاتم دربخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برنامه ريزي پيش بيني شده درايام آخر صفر گفت : با توجه به اينكه شهرداري متولي ترسيم فضاي عمومي شهر و مناسبت ها وارائه ترويج فرهنگ مدهبي وديني است شهرداري بايد نسبت به اهتزاز پرچم سياه درتمامي مناطق شهر هرات اقدام كند

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا